sobota, 10 lutego 2018

Matowa pomadka z Aliexpress

Dzisiaj przychodze do Was z pierwszym postem na Moim blogu dotyczącym pomadki z Aliexpress .
Napewno każda z Was miała albo nawet i ma do tej pory objawy przed używaniem kosmetyków z Chin
i doskonale to rozumiem bo sama takie objawy miałam ale
 postanowiłam zaryzykować i zamówić moją pierwszą pomadkę
którą mam tutaj Wam do pokazania .



Przed nałożeniem jej bezpośrednio na usta zrobiłam próbe uczuleniową i co się okazało ,
pomadka skradła moje serce nie tylko swoim kolorem jak i konsystencja ,
że zamówiłam dwie te same pomadki tylko w innych kolorach .
Opakowanie jest wykonane solidnie i wygląda bardzo dobrze .
Pomadka szybko zastyga na ustach i ma bardzo przyjemny zapach  . 
Jej trwałość to około 4 - 5 godzin .


Możecie zamówić ją TUTAJ 
Koszt 1.39 
Czas dostawy - 10 dni 


Dajcie znać jakie Wy macie zdanie na temat kupowania pomadek na Aliexpress.
A może macie jakieś , które możecie polecić .
Dajcie koniecznie znać w komentarzach .

Miłego Dnia .
x Agnieszka x





5 komentarzy:

  1. Nie zamawiałam na Alli kosmetyków ale cena zdecydowanie rekompensuje dość długi czas oczekiwania. Mój mąż kilka razy zamawiał różne gadżety i w sumie był zadowolony. Kolor fajny, różowy ale nieprzesłodzony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten czas oczekiwania był szybki bo tylko 10 dni i przesyłka była u mnie :)

      Usuń
  2. Ja to bym się raczej bała używać kosmetyków z Ali :D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu